Jak pracować (z ludźmi) i nie zwariować?

Nie będzie niczym nadzwyczajnym, kiedy napiszę, że praca z ludźmi jest męcząca. Bez względu na to, jaką rolę pełnisz (psychologa, masażysty, fryzjera, kasjera czy sprzedawcy telefonów), Twoim zadaniem jest wykonać swoją pracę jak najlepiej żonglując słowem, twarzą i zachowaniem.

Po latach pracy z drugim człowiekiem przekonałam się jak niełatwym zadaniem to jest i jak często kontakt z ludźmi zamiast nas uskrzydlać, frustruje i podcina skrzydła. A kiedy skrzydła są podcięte, to najlepsza pożywka dla wypalenia.

W trakcie zajęć przyjrzymy się mechanizmom wypalenia zawodowego, wszystkiemu, co najbardziej spala nas w pracy z ludźmi oraz skupimy się na tym, jak sprawić, by praca w usługach nie wyczerpywała naszych baterii zbyt szybko i dostarczała jeszcze więcej radości, lekkości i satysfakcji.
Każdy uczestnik otrzyma zeszyt ćwiczeń, dzięki którym poszukamy metod radzenia sobie z sytuacjami trudnymi oraz zbudujemy platformę, dzięki której praca jaką wykonujesz ponownie sprawi Ci więcej radości i przyniesie więcej satysfakcji. To wcale nie jest powiedziane, że jedynym rozwiązaniem na wypalenie zawodowe jest zmiana zawodu… choć jeśli dzięki tym zajęciom dojdziesz do takiego wniosku, zyskasz świadomość i wiedzę o tym, czego naprawdę w życiu zawodowym Ci potrzeba… a to już dużo więcej, niż większość ludzi ma.

Najbliższe szkolenia:

  • Termin do ustalenia. Napisz wiadomość na:

Fragmenty z zajęć: